@13
De parser output correcte html. Precies wat ik er van verwacht. Wat ik op jou screenshot zie correspondeert niet met de html, dus het is niet mijn fout.Dus, bug status is nu: CANTFIX
Dude, zorg eens voor browsercompatibiliteit.
enhance() functie faalt in opera met code tags [FIXED]
|
||
|
@13 De parser output correcte html. Precies wat ik er van verwacht. Wat ik op jou screenshot zie correspondeert niet met de html, dus het is niet mijn fout.Dus, bug status is nu: CANTFIX Dude, zorg eens voor browsercompatibiliteit. |
||
|
||
|
Ik kan er niks aan doen als een browser faalt, stuur maar een bug report naar opera of zo.
|
||
|
||
|
@15 Ik kan er niks aan doen als een browser faalt, stuur maar een bug report naar opera of zo.Ja maar maar maar download opera eens en kijk of het werktttt. |
||
|
||
|
Ik heb opera gedownload, en tos heeft gelijk. Dit is een bug in opera, en dus zul je een bug report moeten indienen bij opera.
Status blijft CANTFIX. |
||
|
||
|
@17 Ik heb opera gedownload, en tos heeft gelijk. Dit is een bug in opera, en dus zul je een bug report moeten indienen bij opera.Status blijft CANTFIX. MAAAAAAAAAR het gebeurt alleen op jouw forum. Dus is het bewijs inconclusief. Kijk je code nog eens kritisch na aub. |
||
|
||
|
@18 Kijk je code nog eens kritisch na aub. |
||
|
||
|
sluit je de pre tag wel?
|
||
|
||
|
Ik denk het wel... In firefox zeker, omdat hij anders zou zeuren ivm xhtml.
|
||
|
||
<pre class="forum"/> die zie jij niet als open+close tag met je regex, en dit is wel degelijk legale html |
||
|
||
|
Is het dat?
Mmh... Schrijf ook meteen de fix maar :). |
||
|
||
|
nee dat is het niet, ik snap t niet helemaal.
als je javascript uitzet, de pagina laadt en dan dit doet:
javascript:document.getElementById("t0").innerHTML = document.getElementById("t0").innerHTML;void(0);
dan verandert die de pre tag |
||
|
||
|
wut?
Dat zou toch juist helemaal niks moeten doen? |
||
|
||
|
Tos, retest op forum2.xupwup.nl.
Edited on 22 May 2011 15:50 by Rick Hendricksen. Edited on 22 May 2011 21:02 by Rick Hendricksen. |
||
|
||
|
@27 Tos, retest op forum2.xupwup.nl.Edited on 22 May 2011 15:50 by Rick Hendricksen. Werkt volgens mij Edited on 22 May 2011 21:03 by Rick Hendricksen. |
||
|
||
|
Jeej!
|
||