< | 0 |1|2| ... |25|26|27|>
Het grote off-topic topic/LMAO pics
|
|||
|
|||
|
||
|
lol
btw, impliceert deze titel dat we hier kunnen spammen wat dan ook? Edited on 01 April 2010 22:07 by luc. |
||
|
||
|
ja
|
||
|
||
|
^^ Sure?
![]() Reaaaaal sure? ^^ |
||
|
||
|
hahah nice
maar ja, je kunt alles posten Alles wat TE erg is haal ik wel weg, sowieso, jij bent mod, dus je moet wel een beetje het goede voorbeeld geven. |
||
|
||
|
||
|
||
|
Luc lol btw, impliceert deze titel dat we hier kunnen spammen wat dan ook? Edited on 01 April 2010 22:07 by luc. Rick ja OK! |
||
|
||
|
met spammen bedoelde ik eigenlijk niet "continu hetzelfde herhalen" maar meer gewoon onzin posten. Anders wordt het een beetje druk voor de mods.
|
||
|
||
|
Rick, je forum faalt
|
||
|
||
|
jij faalt
ik delete steeds wat jij aan het spammen bent |
||
|
||
|
met spammen bedoelde ik eigenlijk niet "continu hetzelfde herhalen" maar meer gewoon onzin posten. Anders wordt het een beetje druk voor de mods. O |
||
|
||
|
jij faalt ik delete steeds wat jij aan het spammen bent Daarnet faalde het nog |
||
|
||
|
nee, het faalde niet, dat leek alleen voor jou, omdat ik steeds verwijderde wat je postte
|
||
|
||
|
nee, het faalde niet, dat leek alleen voor jou, omdat ik steeds verwijderde wat je postte Ik bedoelde dat mijn quotes uit de normale opmaak gingen... |
||
|
||
|
Kijk
Ter illustratie ende lering Edited on 06 April 2010 18:05 by Rick Hendricksen. |
||
< | 0 |1|2| ... |25|26|27|>
You must log in to post a reply