<|0|1|2| ... |16|17| 18 | >
Het officiele "Ik heb wat te zeiken" topic
|
||
|
Er staan allemaal posts in het officiele "Ik heb wat te zeiken" topic die niets met het forum te maken hebben.
|
||
|
||
|
Dat hoeft toch niet? Als het gezeik is is het toch goed?
|
||
|
||
|
@273 Dat hoeft toch niet? Als het gezeik is is het toch goed?Een of andere lul jatte al mn vis. |
||
|
||
|
@274 @273 Dat hoeft toch niet? Als het gezeik is is het toch goed?Een of andere lul jatte al mn vis. |
||
|
||
|
Het gamescom topic is gesloten terwijl er nog zaken geregeld moeten worden.
|
||
|
||
|
Niet door mij gesloten. fixed.
|
||
|
||
|
wie zit er hier te mysql injecten |
||
|
||
|
Quoting: Post 278 wie zit er hier te mysql injecten edit, en tos. EDIT2: tos unbanned, maar nu "Trustworthy" ipv "Moderator" want ik wil niet dat hij marijns ban weghaalt. Edited on 17 February 2012 18:12 by Rick Hendricksen. |
||
|
||
|
Quoting: Post 279 Quoting: Post 278 wie zit er hier te mysql injecten edit, en tos. EDIT2: tos unbanned, maar nu "Trustworthy" ipv "Moderator" want ik wil niet dat hij marijns ban weghaalt. bullshit. Ik heb het forum niet aangepast. waarom heb je marijn uberhaupt geband? |
||
|
||
|
Omdat marijn dat verdient. Jouw privileges krijg je terug zodra marijns ban weg is. Tot dan ben ik bang dat jij zijn ban weghaalt. Dus dat heb ik hiermee voorkomen.
|
||
|
||
|
Quoting: Post 281 Omdat marijn dat verdient. Jouw privileges krijg je terug zodra marijns ban weg is. Tot dan ben ik bang dat jij zijn ban weghaalt. Dus dat heb ik hiermee voorkomen. Ik zou dit verder aanvechten met logica enzo maar het boeit me eigenlijk niet echt. |
||
<|0|1|2| ... |16|17| 18 | >
You must log in to post a reply