FUCK YEAH, LAPTOP
PS: EN NOG GEFELICITEERD LUC. JE RIJDT NU OFFICIEEL BETER DAN RICK.
|
|||
![]() FUCK YEAH, LAPTOP PS: EN NOG GEFELICITEERD LUC. JE RIJDT NU OFFICIEEL BETER DAN RICK. |
|||
|
||
|
Hey mijn laptop heeft precies tzelfde
en THANKS |
||
|
||
|
dus waarom zie ik jullie t nog niet spelen?
|
||
|
||
|
In tegenstelling tot jullie pretminor moet ik hard werken
|
||
|
||
|
Quoting: Post 0 FUCK YEAH, LAPTOP |
||
|
||
|
nog beter
|
||
|
||
|
HAX
|
||
|
||
|
alleen jammer dat je geen weerwolf vampier kan zijn, ze hebben allebei 100% resist disease.
|
||
|
||
|
Jos het runt btw iets van 15 fps op lage settings
|
||
|
||
|
Quoting: Post 8 Jos het runt btw iets van 15 fps op lage settings |
||
|
||
|
Quoting: Post 8 Jos het runt btw iets van 15 fps op lage settings Meer dan genoeg dus |
||
|
||
|
Quoting: Post 10 Quoting: Post 8 Jos het runt btw iets van 15 fps op lage settings Meer dan genoeg dus Meh, op lagere resolutie runt het rond de 15-30, maar het verkloot de ervaring nogal. Oh en de ui is voor consoles gemaakt en er is mouse accelleration |
||
|
||
|
Quoting: Post 11 Quoting: Post 10 Quoting: Post 8 Jos het runt btw iets van 15 fps op lage settings Meer dan genoeg dus Meh, op lagere resolutie runt het rond de 15-30, maar het verkloot de ervaring nogal. Oh en de ui is voor consoles gemaakt en er is mouse accelleration Mouse acceleration kun je gemakkelijk uitzetten door een ini file aan the passen. |
||
|
||
|
Dus zo'n gastje zegt "ik ga iets zingen" dan wait ik 1 uur, en terwijl hij naar z'n bed loopt zegt hij "care to join me?"
daarna loop ik naar buiten en komt er 'n draak, de town guards helpe mee 'm te molle en een zo'n guard die mee deed zegt "my cousin's out killing dragons, and what do I get? guard duty" |
||
|
||
|
Ik vind het niet echt een leuk spel...
|
||