Hoe smaakt cola zonder prik?
|
|||
|
Zo van druk het uit in een combinatie van zoet/zout/zuur/bitter/umami en niet van die grappige antwoorden van het smaakt kut LOLOLOL ahahaha zeeland is nat en limburg is duits en brabanders kunnen geen g zeggen enzo
|
|||
|
||
|
Quoting: Post 0 brabanders kunnen geen g zeggen enzo |
||
|
||
|
OT: Als een gesmolten colaijsje
OFF-TOPIC: Ja, echt een g die je kan horen is geen g. Volstrekt logische conlusie, Rick |
||
|
||
|
verdomme dit is precies wat ik wilde voorkomen
|
||
|
||
|
Quoting: Post 3 verdomme dit is precies wat ik wilde veroorzaken |
||
|
||
|
Quoting: Post 4 Quoting: Post 3 verdomme dit is precies wat ik wilde veroorzaken Quoting: Post 0 Zo van druk het uit in een combinatie van zoet/zout/zuur/bitter/umami en niet van die grappige antwoorden van het smaakt kut LOLOLOL ahahaha zeeland is nat en limburg is duits en brabanders kunnen geen g zeggen enzo |
||
|
||
|
Quoting: Post 5 Quoting: Post 4 Quoting: Post 3 verdomme dit is precies wat ik wilde veroorzaken Quoting: Post 0 Zo van druk het uit in een combinatie van zoet/zout/zuur/bitter/umami en niet van die grappige antwoorden van het smaakt kut LOLOLOL ahahaha zeeland is nat en limburg is duits en brabanders kunnen geen g zeggen enzo |
||
|
||
|
Quoting: Post 6 Quoting: Post 5 Quoting: Post 4 Quoting: Post 3 verdomme dit is precies wat ik wilde veroorzaken Quoting: Post 0 Zo van druk het uit in een combinatie van zoet/zout/zuur/bitter/umami en niet van die grappige antwoorden van het smaakt kut LOLOLOL ahahaha zeeland is nat en limburg is duits en brabanders kunnen geen g zeggen enzo Ik ben geen vrouw Rick |
||
|
||
|
Quoting: Post 7 Quoting: Post 6 Quoting: Post 5 Quoting: Post 4 Quoting: Post 3 verdomme dit is precies wat ik wilde veroorzaken Quoting: Post 0 Zo van druk het uit in een combinatie van zoet/zout/zuur/bitter/umami en niet van die grappige antwoorden van het smaakt kut LOLOLOL ahahaha zeeland is nat en limburg is duits en brabanders kunnen geen g zeggen enzo Ik ben geen vrouw Rick Je avatar past vrij goed bij deze discussie |
||
|
||
|
Quoting: Post 7 Quoting: Post 6 Quoting: Post 5 Quoting: Post 4 Quoting: Post 3 verdomme dit is precies wat ik wilde veroorzaken Quoting: Post 0 Zo van druk het uit in een combinatie van zoet/zout/zuur/bitter/umami en niet van die grappige antwoorden van het smaakt kut LOLOLOL ahahaha zeeland is nat en limburg is duits en brabanders kunnen geen g zeggen enzo Ik ben geen vrouw Rick |
||
|
||
|
"De correcte conclusie is dat wíj vrouwen zijn."
-Rick Hendricksen 21 October 2011 17:17 |
||
|
||
|
Vindt je me nu ineens leuk? ey ey ey?
Tos is een lul Edited on 21 October 2011 21:03 by Rick Hendricksen. |
||
|
||
|
Quoting: Post 11 Vindt je me nu ineens leuk? ey ey ey? Nee Edited on 21 October 2011 19:46 by 00T00. |
||
|
||
|
wtf
|
||
|
||
|
Quoting: Post 13 wtf |
||