XUPWUP.NL
Login
Or create an account

Password hashing verbeterd.

0 Posted 28 May 2011 15:55
Rick Hendricksen
Administrator
De password hash beschreven in http://forum.xupwup.nl/viewtopic/963/Is_dit_een_goede_password_hasher is nu geimplementeerd. Zodra je opnieuw inlogd wordt de oude hash vervangen door de nieuwe, en wordt er een salt opgeslagen. Dus, voor betere security, aub opnieuw inloggen.
1 Posted 29 May 2011 13:03
Kebabbi
Moderator
en dan nog wat, voor zoeken heb je 'n beveiliging met zo'n plaatje en dan moet je die letters invullen, maar voor mod-acties niet
2 Posted 29 May 2011 13:50
Rick Hendricksen
Administrator
Quoting: @1
en dan nog wat, voor zoeken heb je 'n beveiliging met zo'n plaatje en dan moet je die letters invullen, maar voor mod-acties niet

De mod acties werken niet voor non mods, dus je moet een mod zijn om ze te spammen. Ik ga er van uit dat de mods dit niet doen.
3 Posted 29 May 2011 13:57
Luc
Global Mod.
Quoting: @2

De mod acties werken niet voor non mods, dus je moet een mod zijn om ze te spammen. Ik ga er van uit dat de mods dit niet doen.

En wat als iemand mij een scriptje stuurt van hey probeer dit es en dan is het niet rick roll in je venster maar remove all topics? :P
4 Posted 29 May 2011 14:18
Rick Hendricksen
Administrator
Dan zijn we fucked.
Dus, ik zal de keuze aan jullie laten, als mods. Wat hebben jullie liever, zelf goed opletten dat je geen rare scripts uitvoert, of elke keer dat je een mod actie wilt doen een captcha invullen?
5 Posted 29 May 2011 21:33
Kebabbi
Moderator
Quoting: @3
Quoting: @2

En wat als iemand mij een scriptje stuurt van hey probeer dit es en dan is het niet rick roll in je venster maar remove all topics? :P

zoiets had ik al 's gemaakt of niet? :P met allemaal zo'n iframes?
© Rick Hendricksen