XUPWUP.NL
Login
Or create an account

Restricted Section, nieuwe user class

0 Posted 15 August 2011 18:17
Rick Hendricksen
Administrator

Vanaf nu zijn de administrator, moderator en global moderator tags geen images meer maar gewoon wat gekloot met css. Daarnaast heb ik een class toegevoegd waarvoor ik nog geen naam kon bedenken, dus nu tijdelijk genaamd "bladibla". Mensen met de bladibla class zijn marijn, jos en rolf.

Behalve een nieuwe class heb ik ook een nieuw channel toegevoegd met als minimale eis dat je "bladibla" bent, of een hogere klasse. Dus, alleen mensen met voldoende rechten kunnen dat channel bekijken, dus vandaar "restricted section". Ik heb er ook alvast ons geweldige topic in gestopt (gamescom).

1 Posted 15 August 2011 18:33
Rick Hendricksen
Administrator
Vanaf nu zijn de betreffende posts niet meer te vinden via search of "find all posts", tenzij je inlogd en een voldoende hoge klasse hebt, dan kun je ze wel vinden.
2 Posted 15 August 2011 19:17
Rick Hendricksen
Administrator
Tag is nu niet meer bladibla, maar "trustworthy".
3 Posted 15 August 2011 19:36
Rick Hendricksen
Administrator
Oh, hij is toch niet zo restricted als de bedoeling was, de plus knop naast de topic titel op de all channels pagina kan nog wel bij de eerste reply. De rest is veilig.
4 Posted 16 August 2011 09:14
00T00
Global Mod.
Ja maar Rick, hoe kan ik nu grappige alt accounts aanmaken om 3 keer te gebruiken ofzo om te posten in die topics?
5 Posted 16 August 2011 10:35
Rick Hendricksen
Administrator
Het kan nog steeds, maar niet in die topics :).
6 Posted 16 August 2011 10:48
00T00
Global Mod.
Quoting: @5
Het kan nog steeds, maar niet in die topics :).

Fix die gamecom shizzle eens
7 Posted 16 August 2011 10:59
Rick Hendricksen
Administrator
Quoting: @3
Oh, hij is toch niet zo restricted als de bedoeling was, de plus knop naast de topic titel op de all channels pagina kan nog wel bij de eerste reply. De rest is veilig.
Fixed. Je kon trouwens ook nog kloten met de quote knop, maar dat kan ook niet meer. Zou nu secure moeten zijn.
8 Posted 16 August 2011 11:01
Rick Hendricksen
Administrator
Quoting: @6
Dat moet marijn doen. Hij is degene die de eerste post leeg heeft gemaakt, ik niet. Ik denk dat zijn reden was dat de feature die ik in deze post aankondig nog niet bestond, maar dat zou nu gefixt moeten zijn.
9 Posted 16 August 2011 11:17
00T00
Global Mod.
Quoting: @8
Quoting: @6
Dat moet marijn doen. Hij is degene die de eerste post leeg heeft gemaakt, ik niet. Ik denk dat zijn reden was dat de feature die ik in deze post aankondig nog niet bestond, maar dat zou nu gefixt moeten zijn.

In dat geval had ik het tegen Marijn.
10 Posted 16 August 2011 16:40
marinus
Trustworthy
fixd
© Rick Hendricksen